środa, 17 lipca 2013

000. "Wspomnienia"


Nigdy nie wiedziałam, że jedna osoba wywróci mój świat do góry nogami. Co prawda już kilka razy byłam zakochana i często wydawało mi się, że nie przeżyje bez tej jednej osoby. 
Kiedy byłam mała chciałam znaleźć księcia na białym koniu, który byłby niesamowitym przykładem na męża, a moja rodzina by go zaakceptowała. 
Z wiekiem zaczynałam mieć nowych idoli, kochałam się w aktorach, piosenkarzach, tancerzach. Zapomniałam o księciu na białym koniu. 
Kiedy skończyłam szesnaście lat nie wierzyłam w miłość. Moim jedynym priorytetem była szkoła, nauka i chęć pokazania rodzicom na co mnie stać. 
To właśnie oni byli dla mnie wzorem do naśladowania. Osiągnęli wiele w swoim życiu. Często chciałabym być taka, jak oni. 
Jednak on zmienił moje życie. 

14 komentarzy:

  1. Super prolog. Czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :) co ile beda rozdziały ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się zapowiada. :)
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ochh nie mogę sie doczekac pierwszego rozdziału!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Chciałam Cię serdecznie zaprosić na bloga http://third-timee.blogspot.com/. Piszę amatorsko, ale się staram.
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wyraziła swoją opinię w komentarzu na blogu :>.
    Pozdrawiam i całuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. minął nie cały miesiąc. Masz napisane 17 rozdziałów, których jakoś tutaj nie widze... jak coś zaczynasz to dokończ.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie - kiedy pierwszy rozdział? Już się niecierpliwię.

    OdpowiedzUsuń
  9. [SPAM]

    Hej :) wpadnij do mnie i zgłoś swojego bloga do spisu blogów o 1D! http://fanfiction-o-1d.blogspot.com

    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  10. http://explosive-fanfiction.blogspot.com/ - niall

    OdpowiedzUsuń
  11. Ona choruje na schizofrenie, ale nie potrafi tego okazać.
    Boi się odrzucenia.
    On jest koszmarem, który pojawił się w jej życiu.
    Zabrakło jej odwagi, aby go zostawić.
    Zresztą w jego przypadku było podobnie.
    Oboje wiele przeszli i nie okazują słabości.
    Grają dobrą minę do złej gry.
    Ona zwariowała z miłości do niego, a jednocześnie widzi w nim zagrożenie.
    Justin jako "Dread" http://i-wont-tell-if-you-want.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń